Afhalen in de salon

 

U kunt uw bestelling op afspraak gratis afhalen in de beautysalon afhankelijk van de voorraad binnen 1 tot 5 werkdagen.

 

 

Bekijk afhaalbeleid -->

Verzending

 

Heeft u voor 15:00 uur besteld? Zen by Jen streeft ernaar dezelfde dag uw bestelling nog te verzenden afhankelijk van de voorraad.

 

Bekijk verzendbeleid -->

Retourneren

 

Bekijk het product gerust zoals u dat in de winkel zou doen, u heeft na ontvangst 7 dagen de tijd om uw bestelling retour te zenden.

 

Bekijk retourbeleid -->  /  

Retour aanmelden -->

Copyright © 2021 by "ZenbyJen.nl"  ·  All Rights Reserved  ·  Email: info@zenbyjen.nl

 

Afhaal- Verzendbeleid  ·  Retourbeleid  ·  Algemene voorwaarden  ·  Cookie Policy  ·  Privacy Statement

 

Powered by CTWebdesign (Disclaimer)


Betaalmethodes


Retourbeleid

 

Ons retourbeleid is opgesteld om de algemene voorwaarden te verduidelijken. Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op.

 

 

In welke termijn kan ik mijn bestelling retour zenden?

U kunt uw bestelling 7 dagen na ontvangst zonder opgave van reden retour zenden.

 

 

Welke producten kan ik retour zenden?

Heeft u online een product aangeschaft en voldoet het niet aan de verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. U dient het product binnen 7 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij de leveringspartij). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding van de koop zal Zen by Jen het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening.

 

 

Welke producten kan ik niet retourneren?

Producten die geopend of gebruikt zijn kunt u niet retourneren.

 

 

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij lossen dit probleem graag voor u op.

 

 

Kan ik producten uit verschillende bestellingen in een doos retourneren?

Ja graag zelfs. Heeft u meerdere bestellingen geplaatst en wilt u de producten retourneren? Dan mag u deze in 1 doos terugzenden! Neem altijd even contact op met Zen by Jen.

 

 

Waar meldt ik mijn retour aan?

U kunt via deze pagina uw product(en) retour melden.

 

 

Hoe zend ik mijn product(en) retour?

Producten die nog niet gebruikt, geopend of beschadigd zijn kunnen binnen 7 aan ons worden geretourneerd na het invullen van het retour formulier. Geef vervolgens je retourzending af bij een PostNL of DHL punt en bewaar je verzendbewijs goed tot je retourzending door ons is verwerkt.

 

 

Hoe volg ik mijn retourzending?

Wanneer je een retourzending afgeeft bij een pakketpunt van PostNL of DHL, krijg je een Track en Trace code waarmee je je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt tot aan de salon. Wanneer wij vervolgens je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je hierover een retourbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook direct het nieuwe rekening- of restitutiebedrag. Mocht je twee weken na het retourneren van je bestelling nog geen e-mail hebben ontvangen van ons, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

 

 

Terugbetaling:

Het kan 10 dagen duren voordat retourzendingen zijn verwerkt. Als je retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag van de producten zo snel mogelijk terug gestort naar de bij ons bekende betaalgegevens. Voor betalingen met creditcard kan dit tot aan maximaal 14 dagen duren.

Heb je je bestelling (deels) betaald met tegoed van een cadeaubon, dan ontvangt u zodra wij de bestelling binnen hebben een nieuwe code waarmee u uw cadeaubon kunt verzilveren. 

 

 

Mijn bestelling is geannuleerd maar al wel betaald, wat nu?

Is je bestelling geannuleerd, maar is het bedrag al wel afgeschreven van je rekening? Het bedrag wordt dan teruggestort naar de rekening waarmee betaald is. Het kan maximaal 5 werkdagen* duren voordat dit bedrag weer zichtbaar is op je rekening.

 

* Normale verwerkingstijd, uitzonderingen daargelaten.

**Indien je hebt betaald met creditcard is de terugbetaling te vinden op het eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.

 

 

Heeft u een vervelende ervaring?

Wij stellen uw ervaring zeer op prijs en zullen samen kijken welke oplossing het beste past. Graag verzoeken wij u in contact te treden met bovenstaande contactgegevens.

 

 

Naar welk adres moet ik mijn producten retourneren?

Stationsstraat 28, 3451BX, VLEUTEN, Nederland.

 

 

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op via: Telefoonnummer 06 28 17 85 92 of per e-mail info@zenbyjen.nl